Kanerva-kuoron kevätkonsertti saapuu

Tule nauttimaan Kanerva-kuoron Slaavilaisesta iltapäivästä sunnuntaina 24.4.2016 kello 14!

Tapahtuma järjestetään Tyllin salissa Aleksanterin kirkkopuiston laidalla, Hallituskatu 30. Sisäänkäynti pääovesta puiston puolelta tai esteetön sisäänkäynti Hallituskadun puolelta. Käytettävissä myös parkkipaikkoja.

Ohjelmassa kuoron ensimmäisen johtajan Mauno Saksasen sovittamaa slaavilaishenkistä musiikkia. Tule kuulemaan muun muassa kappaleet Mustanmeren valssi, Uralin Pihlaja, Aroratsuväen marssi, Vuokkonen, Ystävän laulu ja Ärjyen laaja Dnjepri huokaa.

Mukana myös matka kuoron menneisyyteen.

Liput 15 e/ 12 e (Suomi-Venäjä-seuran jäsenet). Maksathan käteisellä! Lipun voit ostaa ovelta, etukäteen kuorolaisilta tai Mairelta puh. 0400-801 175

Väliajalla myös herkullinen buffet.

Mukana menossa kuoronjohtaja Anna Arola, solisti Elisa af Hällström, pianisti Juhana Mattila, harmonikansoittaja Antti Huusari, viulisti Tuulia Tokola ja huilisti Maija Matt.